Followers

kesulitan yang aku alami

Di waktu malam yang sepi,
aku di temani kucing-kucing yang sangat manja.
manja pun tetap nakal,,, sakit hati aku melayan binatang peliharaan aku sendiri ni hehe..

Apa  pun bukan itu yang aku nak mendendangkan di sini.
aku cuma ingin mencoret cerita kisah kehidupan aku setelah aku mengalami masalah yang sangat sukar.
Alhamdulillah aku boleh mengelak sedikit demi sedikit untuk bersemuka dengan orang yang telah menfitnah aku, tetapi ada betul juga kata makcik aku , sampai bila nak macam ni. tetapi aku tidak mampu untuk menerima kelakuannya terhadap aku.

Apa hak mereka ??

tetapi untuk menerimanya adalah amat sukar sekali..
kenapa lah jadi macam ni ??
sakit hati aku ini masih belum terubat lagi.

Suamiku masih lagi seperti orang bodoh yang tidak mampu untuk menilai yang mana kaca, mahupun permata ..

apa pendapat korang kalau aku buat notis besar2 untuk mengharamkan mereka jejak kaki di rumah aku ??

nanti kita sambung lagi aku nak melayan you tube hehe :)

No comments: