Followers

diriku dengan dunia ku beriringan dengan lagu.... (=

Oh bulan Yang melayan diriku lagi Pabila air mata membasahi pipi Dan lagu-lagu di radio seolah-olah memerli aku Pabila kau bersama yang lain Adakah perasaan benci ini sebenarnya cinta Yang masih bersemadi untukmu Dan sebenarnya ku mengharapkan Di sebalik senyumanmu itu Kau juga merindui aku Ku enggan Berpura-pura ku bahagia Ku enggan Melihat kau bersama si dia Oo ku akui cemburu mula menular dalam diri Pabila kau bersama yang lain Adakah perasaan benci ini sebenarnya cinta Yang masih bersemadi untukmu Dan sebenarnya ku mengharapkan Di sebalik senyumanmu itu Kau juga merindui aku Di saat kau merenung matanya Ku rebah jatuh ke bumi Di saat kau benar benar mahu pergi Seperti ku bernafas dalam air Adakah perasaan benci ini sebenarnya cinta Yang masih bersemadi untukmu Dan sebenarnya ku mengharapkan Di sebalik senyumanmu itu Kau juga merindui aku
kenapa mesti aku teringat dengan lagu ini? dan tiba2 sajeh aku nak nyanyi untuk diri aku lagi.. huhu.. banyak sbb nye.. antarenye adelah.... 1st :ex monitor kelas aku tetibe text aku sebb dy demam.. asal demam ingat aku.. ape dy ingat aku ni mampu baikkan demam dy kah... huhu bile dy da text hati ku mula menyingkap satu peristiwa ketika kami di bangku sekolah dahulu.. kami adelah pelajar sastera, soo pape keje sastera yang di beri oleh ENCIK REZAL AFFENDI.. pasti grouping.. tapi aku nih jenis gatal.. tlg member dulu baru buat tuk group aku.. hehe.. aku menyumbang idea untuk kawan bek ku punyer group sbb dyeowg akn wat presentation awal.. aku lewat sajeh haha! cerita bermula begini... korang sila lah menghayati segala dialog dan cerita yang aku post kan nih... madex : weyt, zira, ptg ni ade dscusion lah pasal pembntgn tuh.. ta lame lagi dah na bentang aku tade idea lagi... zyra : ouh, then ko na aku buat ape? kalu na idea dari aku tade hal nyer... madex : aku sorang je dalam group tuh berjantina perempuan.. zyra : haha! aku tahu sudah.. tape nanti petag aku teman kan ko k.. tamat di situ sebentar perbualan kami.. sebab cikgu masuk lah kene belajar, ne leyh mengumpat tym belajar.. haha! kami berdua pelajar yang sgt akur dan pendiam ketika belajar.. tapi bila tade respon bile cikgu bertanyer tuh,, faham sudah mengelamun lah kami.. hahah! tamat sajeh subject english petng tuh.. p&p pun berakhir... aku dah excited na mengemas.. sbb tade xtra class tym tuh ptg2 gini fikiran ku ingin sajeh melabuh kan diri di atas katil empuk di rumah.. tapi bila igat janji ku.. terbantut sudaah! hmm.. na tanak aku kene tepati janji.. aku bukan jenis yang suker sgt mungkir janji melainkan teleyh mengelak jelah kalu ade hal... sampi di rumah aku mula buat pe yang patut b4 kuar.. aku mintak ayah aku yang hantar kat tempat di mana kami janjikan... sampai2 sajeh aku tgk de yang ta sampai lagi gelk je gase macam aku lak yang na buat haha! sampai pulak mamat indie.. dengan gitar kapuk nye.. huwa! apit taleyh bla mmg best lah.. neyh yang bt aku semangat ,, hilang ngantok dan penat ku... suker aku na petik memetik tali gitar tuh sampai putus haha! medex n group mule practice.. aku merecordnye dgn hp 3g kuh... tapi sygnye sore merdu aku terintrupt pulak sbb tah ler na sajeh aku manyanyi lagu tuh sbb tgh hangat di pasaran kut.. haha! tamat sajeh practice aku mula di ganggu oleh igauan kawan sekelas aku.. eyt bahaya sungguh ayat nyee. kami pun pulang sbb dah lewat sgt.. smenjak itu kami rapat dan mula lah buat tempat itu tempat kami study memalam buta. 2nd : lagu tuh untuk sumone kut haha 3rd : lagu yang mampu buat aku tergelak besar dengan melodinye 4th : lagu tuh jgk aku penah bw men gitar tym tgh frust dengan ex aku.. stengah jam kemudian... aku mula ingin menyanyi lagu n'sync pulak.. ape masalah aku neyh.. hayati lah korang dengan lagu2 di bawah..
N'Sync - This I Promise You Lyrics When the visions around you Bring tears to your eyes And all that surround you Are secrets and lies I'll be your strength I'll give you hope Keeping your faith when it's gone The one you should call Was standing here all along And I will take you in my arms And hold you right where you belong 'Til the day my life is through This I promise you This I promise you I've loved you forever In lifetimes before And I promise you never Will you hurt anymore I give you my word I give you my heart This is a battle we've won And with this vow Forever has now begun Just close your eyes Each lovin' day And know this feeling won't go away 'Til the day my life is through This I promise you This I promise you Over and over I fall When I hear you call Without you in my life, baby I just wouldn't be living at all And I will take you in my arms And hold you right where you belong 'Til the day my life is through This I promise you, baby Just close your eyes Each lovin' day And know this feeling won't go away Every word I say is true This I promise you Every word I say is true This I promise you I promise you
aku suker lagu ini.. na2 bila aku na sgt janji seseorang itu ditepati jnji tetap jnji jgn mungkir jnji.. dosa keyh kalu mungkir...
N'Sync - (Thinking Of You) I Drive Myself Crazy Lyrics Lying in your arms So close together Didn't know just what I had Now I toss and turn 'Cause I'm without you Now I'm missing you so bad Where was my head? Where was my heart? Now I cry alone in the dark * I lie awake, I drive myself crazy Drive myself crazy thinking of you Made a mistake when I let you go baby I drive myself crazy wanting you the way that I do (Wanting you the way that I do) I was such a fool I couldn't see it Just how good you were to me You confessed your love, undying devotion I confessed my need to be free And now I'm left with all this pain I've only got myself to blame Why didn't I know it? (How much I love you baby) Why couldn't I show it? (If I had only known) When I had the chance Oh, I had the chance
lagu ini pulak buat aku teringat dengan diriku ketika f4 cple sebulan lbh dgn sang jejaka yang sekarang aku syg.. bermakna seyh.. sbb aku minat dy dari f2 babe...
N'Sync - Space Cowboy Lyrics When Winter Comes In Summer When There's No More Forever That's When I'll Stop Loving You That's When I'll Stop Loving You I'm Sure You've Heard These Words Before And I Know It's Hard For You To Trust Them Once More You're Afraid It All Might End And A Broken Heart You're Scared Of Breaking Again Cause You Gotta Believe Me I'll Never Leave You You'll Never Cry As Long As I'm Am There And I Will Always Be There You Will Never Be Without No When Winter Comes In Summer When There's No More Forever When Lies Become The Truth Well You'll Know Then Baby That's When I'll Stop Loving That's When I'll Stop Loving You That's When I'll Stop Loving You Yeah As Long As Sunlight Lights The Sky The Light Of Love Will Be Found In These Eyes Of Mine These Eyes Of Mine And I Will Shine That Light For You You're The Only One I'll Ever Give This Heart To What I'm Trying To Say Is Nothing Will Change This Loving On Time You Will Find There Cause I Will Always Be There You Will Always Have All My Love When Winter Comes In Summer When There's No More Forever When Lies Become The Truth Well You'll Know Then Baby That's When I'll Stop Loving That's When I'll Stop Loving You That's When I'll Stop Loving You When This World Doesn't Turn Anymore When All The Stars Decide To Stop Shining Till Then I'm Gonna Be By Your Side I'm Gonna Be Loving You Forever Every Day Of My Life Baby Oh Yeah Well You'll Know Then Baby That's When I'll Stop Loving That's When I'll Stop Loving That's When I'll Stop Loving You When Winter Comes In Summer When There's No More Forever When Lies Become The Truth Well You'll Know Then Baby That's When I'll Stop Loving That's When I'll Stop Loving You
lagu ini sekadar menjadi perhiasan sahaje.. hahaha tiade kene mengena antare yang hidup atau mati...
Jangan Menangis Sayang Sampainya hati mu Buatku tertunggu-tunggu Kemana kau sayang Tidur malam tak menentu Rindu merindu selama ini Ku takut kan menjadi kenangan Aku menangis sayang Bila kau tiada Tak sanggup rasanya aku Berjauhan dari mu Resah hati ku
Jangan menangis sayang Ku seperti dulu Rindu ku hanya padamu Cinta ku hanya untukmu Buat selamanya Kalau padi kata padi Tidak aku tertampi-tampi Kalau benci kata benci Tidak aku nanti terus menanti Berjanjilah kau sayang Hanya aku di hati mu Aku dah berjanji hanya kau di hati lagu ini aku feelig tambah touching sbb aku suker giler ade makne mendalam seyh.. bese lah budak sastera katerkan.. harap sayang aku mampu memahami setiap liriknye..
ST12 – Jangan Pernah Berubah biarkan waktu teruslah berputar ku cintai kamu penuh rasa sabar meski sakit hati ini kau tinggalkan ku ikhlas tuk bertahan *courtesy of LirikLaguIndonesia.net cintaku padamu begitu besar namun kau tak pernah bisa merasakan malah kini kau ucapkan selamat tinggal membuat keresahan * meninggalkanku tanpa perasaan hingga ku jatuhkan air mata kekecewaanku sungguh tak berarah biarkan ku harus bertahan jangan pernah kau coba untuk berubah tak relakan yang indah hilanglah sudah jangan pernah kau coba untuk berubah tak relakan yang indah hilanglah sudah jangan pernah kau coba untuk berubah ku relakan yang indah dalam hatinya
lagu ini pulak buat aku menangis di saat aku ingin menduduki peperiksaan spm peperiksaan besar,,, hmm.. sbb ex aku mula menjatuh kan semangat aku.. smpai sekarang aku ingat lagi,,,
Kangen Band – Kembali Pulang bintang terlihat terang saat dirimu datang cinta yang dulu hilang kini kembali pulang lihatlah dia mulai bernyanyi coba merangkai mimpi cinta yang dulu pergi kini datang kembali wajahmu mengingatku dengan kekasihku dulu wajahmu mengingatkan dengan masa laluku kekasih yang dulu hilang kini dia tlah kembali pulang akan ku bawa dia terbang damai bersama bintang kekasih yang dulu hilang kini dia tlah kembali pulang betapa senang ku dendangkan dan takkan ku lepaskan wajahmu mengingatkanku dengan kekasihku dulu wajahmu mengingatkanku dengan masa laluku
lagu ini aku penah nyanyi dengan ex aku kat k-box hmm..rmantik gk la sbb tah lee tp jadi kenangan sajeh..
Lirik Cinta Antara Kita - Duta ft Baizura Kahar Duta: Sejak dari dulu ku menyintaimu kau tahu begitu namun kau berpura ku masih teringat kau peluk diriku yang telah membuat ku menyintai mu Sudah berapa lama diriku ini tak bertemu mu mungkin ku harap jua kau merindu ku sebagaimanaku rinduimu Duta: Cinta antara kita tiada penghalangnya walau akhir usia ku menyinta dirimu ku hanya menunggu mu menyata kau cintaku ku kan berjanji menyintamu syg…. Baizura Kahar: Setelah kau pergi jauh dari sisi tiada ku cinta selain dirimu ku ingin bersama dgnmu selamanya walaupun sehingga ke akhir nyawa mungkin kau tak mengerti maksud ku dulu pada dirimu kiniku kan menyinta dirimu itu sehingga ke akhir waktu Baizura Kahar: cinta antara kita tiada penghalangnya walau akhir usia ku menyintai dirimu ku hanya menunggu mu menyata kau cintaku ku kan berjanji menyintamu sayang…. Duta: sudah berapa lama diriku ini tak bertemu mu Baizura Kahar: mungkin ku harap jua kau merindu ku sebagaimanaku rindumu Duta: Cinta antara kita tiada penghalangnya walau akhir usia ku menyinta dirimu Baizura Kahar: Hanya menunggu mu menyata kau cintaku ku kan berjanji menyintamu sayang…. Duta and Baizura Kahar: cinta antara kita tiada penghalangnya walau akhir usia ku menyintai dirimu ku hanya menunggu mu menyata kau cintaku ku kan berjanji menyintamu syg… ku kan berjanji menyintamu syg...
lagu ini aku nyanyi kan buat kali terakhir untuk ex aku.. dan kali pertama untuk syg aku yang sekarang.. bukan mudah untuk ku menyanyikan lagu ini.. sbb aku penah duet dengan someone lagu ini.. same2 macam artis bnyk minat yang same..kami pun just diam tade pape un.. tapi untuk syg aku yang sekrg lagu ini jadi lagu kiter ukeyh. hayati lah kalu awak ade mase.. ukeyh syg..
itu sajeh mampu aku mengarut untuk hari ini.. see yaa!~ <33

No comments: