Followers

weyh2 HAHA !

Hari ni , aku meluangkan masa dengan kakak kesayangan ku hehe ..
seminggu tak jumpe macam setahun ..
dy dgr luahan aku ..
aku dgr luahan dy .. masehnye cik zazachan yg erk! comeyh lah jugak ! HAHA  ;)

oke2 , tadi g afamosa .
erk ! gile lah , akceli tadi duk skuding org date ..
bongok nyee aku haha ..
tapi sesekali buat jangan selalu harap maklum .. wahahaha !

sempat gak g stalk blog org yg popular2 haha ..
btw .. aku teringat nak buat post blog berantai ..
kene tanyer pendapat ni weng3 ! HAHA ;)
tapi entry pasai pa ?
haha..
pasai ORANG BAJET hot ..
kene pi tanya
cik jijie dengan cik zazachan ni

ayway , malam ni tidu ak takan di ggu sbb MIMI si kucing kuat makan ,
dah balik umh mak dia HAHA ;)..

erk ! need make a meeting with my sista .. DAA !

4 comments:

Zazachan said...

haha!senget btol!

Zyra Iyah said...

sape senget ? wahahah

Newsberri said...

tgk a famosa rase cam nk beli kondo sendiri lak huhu..

Zyra Iyah said...

silalah cik rie oi .. haha .. harta masa depan haha