Followers

filem3 ! ..

What are you talking about ! haha ..
aku suke ayat ni .
ayat tu ade dalam filem chicken little ..
best gak melayan , bile sang itik mula mnyanyi .
si khinzir lak tak reti nak berhenti menyanyi ..
btw ! bukan itu yang ingin aku perkatakan disini .. HAHA ;)
ayat bajet siot !

aku just nak kongsi korang ttg cite yang telah di tayangkan sekarang..
erk ! maybe tade cerita dari malaysia sbb lately aku bnyak
tgk movie luar negara huhuh .. :)

1st situation ...
                        &                    


                                                                              VS

...


tayah lah aku nak lebelkan pape dkt gambar ni ye sbb korang thu kan gambar ape?
baru2 ni aku tgk tb cite sanctum dgn drive angry .. but before that ade gak aku tgk green hornet dgn the mechanic..
due2 tuh aku tanak mengulaskan ape2 pon sbb korang sndri tahu move action animation cite tu bg kat aku perfect dah..
tapi yg drive angry dgn sanctum... seyes aku cakap cerita dah menraik dah .
syok sgt kalu tgk dgn 3D tapi sayangnye animation dyeorang nampak tak menarik..
sbb tak nampak realnye..
lagi satu hehe.. aku nak cakap ni...
erk ! tk menrik jala citenye.. pasty ending  seorang jek selamat  huhu . . 

2nd situation




 &               

ini pulak.. erk ! korang perasan tak jalan cerita yang sikit lebih kurang ?? 
yang menguatkn lg cerita ni kuar tarikh yang berhmpiran gk lhh huhu
aku tgk the hunted changi baru paranormal .. erk ! due2 ending sikit lebih kurang..
tak menarik lah pulaa huhu



3rd situation
 &        

aku baru lepas melepak kat umh ai tu tgk merantau worrior ni sebijik cam ong bak ..
tapi yang tak menariknya satu ah ...
merantau worrior tak sehebat ong baknye hero ..mcm ong bak hero dy still sihat sejahtera kalu ending ..
tapi merantau worrior , hampeh ! gile tak suke bongk tol ..
aku siap maki2 tv umh aku sbb tak best ...
HAHA !...



lastly !


ape2 pun ini lah cite yg paling aku suke .. HAHA ! best gile melayan ....
tak mmbosankan .. bile tgk haha terase mcm tym aku kecik2 dulu .. cume bezanya ,
tym aku kecik2 mne de gamai kawan sgt haha....

moral of the story :-

filem sekrang gase bnyk mmbikin kan sesuatu filem yg tiada kelainan ..
kenapa aku cakap macam tu sbb korang bayangkan .
korang akan dapat agak ending setiap cerita walaupun korang
baru bape saat tgk HAHA !
so aku harap de kelainan dari pengarah2 yg berbakat luar sane mmbuat filem yang mampu
menampakkan kelainan pada setiap filemnye . oke ! 


2 comments:

Zazachan said...

situation ke genre ?huhu

Zyra Iyah said...

situation sbb bende ni dah bermain kat pale otak .. then di jadikan cite , bende ni di alami sndiri ..
komen2 yg terkandung adelah komen yg terkeluar darik mulutku tym tgk cite2 ok ?? hahaha