Followers

akaun muka_buku o FACEBOOK sampai due berbaloi ke ??

minum kopi sambil jenguk entry aku , sekali tinggal komen ,masih mahukan
pendapat anda..


FACEBOOK...
kite bukan bercakap pasal pape tapi
pasal frenlist HAHA !






Berdasarkan pengetahuan dan pengalaman , akaun facebook aku mang banyak janganlah tanyer sbb aku taleh bukak adelah kerana lupe pasword haha ..

tapi2 rata2 ramai yg buat nak add ramai2 n nak mem_popularkan diri ..
aku suggestkan ko supaya wat lah page tok ko .. then ttp akaun fb ..
haha ..
aku un ade dulu fb lama terus delete sbb erk ! ramai yg tak kenal aku aprove..
aku terase mcm tak berbalaoi kalu gamai kawan tapi tak kenal wat pe nak bangga diri kalu
yg duk komen status, org sama bukan org yg banyak2 smpai 3ooo lebih ..
so stupid things aku gase ...

if , betol  popular ramai peminat kan ???
mesty setiap status ade melebihi 80 comment ..
setakat bawah 50 komen .. sory lah tuhh maybe takat2 bape org jek komen ..

tayah lah nak bangga diri lah sbb fb ni bende tuk bersosial ,
but bukan bende nak mencari pakwe ...
banyak keburukan ahaha.
ape aku melalut ..

tapi tataw kalu yg smpai thousand frenlist tuh sememangnye nak carik jodoh..
tuh maybe logik kot kalu nak buat sampai 10 akaun sekali pon .. aku gase maybe
tu ade tujuan ..
or kalu fb tu dy buat untuk agensi carik jodoh maybe tuh ade gak lah
salah satu tujuan untuk org2 yg terlajak .. haha ..
tapi ni bukan orang2 tua aku nampak .. maksud aku org yg umur mmg di galakkan kawen hehe..

kenkadang itu menjadi isu di kepala aku kenapa? mengapa ? bagaimana ?
dan segala ape lah haha ...

erk ! .....
yang penting satu hari bende ni akan luput juga macam mana friendster , myspace, tagged, hi-5.. mlife ..
o what eve wbsite lah k..
tayah nak bangga pun dgn bende2 macam ni oke ...


btw ! tengs yoo.. mmbace .. snyuman ikhlas ku untuk para pembaca
yang setia HEHE !

4 comments:

Zazachan said...

den sokong ekau ni!!!..woot!woot!haha

Zyra Iyah said...

haha woot woot eh !
sokong lah haha tapi jgn jadi gtu auw hehe

Newsberri said...

bagusnye fb sbb leh jejak kasih jmpe geng2 lama..other than that..lu pikirlah sendiri haha...

Zyra Iyah said...

sat nk pkir dulu aha