Followers

FAKER !




ko nak buat macam mereka di atas ..
mereka menyamar o FAKER pun popular.. 
ko lak tak popular.. HAHA !
dunia2 .. hmm



OK! baru2 ni aku di gembar gemburkan dengan masalah sahabat sekampus aku . :)
aku just be honest say .. if nak trace kene lah gn care senang jek .. tapi nyata aku terbabit sekali .. HAHA ..
pape pun aku cume ingin mmberitahu ni .. ramai je FAKERS dalam dunia zaman sekarang ni .. yelah sebab nak men_backup diri sendiri lah katekan ..

okay .. at 1st ly .. ade yg add mereka menggunakan nama mereka dan mengutuk antara satu sama lain ..
kalau aku ,, akan aku pasty cakap kecik2 tak puas maki orang tu HAHA !

2nd ly .. buat fitnah .. macam biasa gak aku cakap . HAHA ! nak rase nikmat dosa fitnah tu ..

3rdly ..... msg berbaur lucah kot boleh di kategorikan ...

itu aku kene means aku mengamuk .. sangat kurang hajar .. but tayah nak gelabah kan ? sbb budak tu bakal tak lari jauh .... tu pun aku pujuk diri aku . budak ni mesty tak penah buat ni HAHA ! yelah menyamar ..

at last aku menggunakan bakat aku untuk men_trace ...
ya2 .. but sape tu nnty akan kami ketahui ..

nasihat aku di sini .. jangan cube menyamarkan diri untuk memuaskan hati .. tahu kau tak penah puas gan hidup ko sekarang kan ? tahu gak kau tak penah happy sbb ade orang lagi happy n bebas melakuka ape saje
yg dy nak .. contoh terdekat ko jeles dgn kawan2 ko sendri .. tapi aku ni ? ko jeles sbb ape ??
aku  ni tak secantik pp yg ko minat.. dunia aku jangan kau cube masuk if kau masuk .. dunia kau pasty tak tenterammm ....

renung2kan lah HAHA !

No comments: