Followers

KEJAR MENGEJAR !

Hye guys ,,

lame aku tak meng_update ni . alhamdulillah aku sihat lagi nak update blog yg mungkin bakal bersarang
lelabah jika aku tinggalkan lelame..
tiada waktu yang mengizinkan aku untuk meneruskan menaip di sini ..
assingment aku sangat banyak hingga membuatkan aku hampir tidak lena tidur selama seminggu ..
ape-ape pun entry kali ni adalah entry yang sangat simple , tapi mungkin boleh membuatkan ade segelintir
terasa hati ..
aku berharap terasa hati dengan fikiran positi dengan apa yang ingin aku contengkan tapi bukan negatif..
tak elok .. bak kate mak aku *nampak sangat kunonya tak boleh menerima pendapat orang lain* HAHA !


Kejar cita-cita jangan kejar jantan !

HAHA! bahasa kasar bagi orang tua2

makcik2 aku , mak aku ade sebut perkara tu beberapa kali setiap kali aku cakap sal pelajaran HAHA !
aku just diam jek .. nak gak cakap , erk ! saya terikat dengan dunia tu haha ...
aku bukan lah jenis rajin study but rjin buat praktikal tu kate mak ayah aku .. haha...
erk ! malu gak kenkadang kene tuduh perampas tapi yang nyata , 'laki tuh yang kejar aku bukan aku !'

erk ! gediknye haha

yeah ! study but atas ni jadi kan tauladan haha

see you guys next entry !


No comments: