Followers

CONTEST oh CONTEST !



saya di tag lagi oleh kawan baik saya merangkap , adik .. sangat degil itu mon .
sebab ape mon ? HAHA adelah cite di sebalik cite ... hehe ..
tag saya kali ini mengenai contest ... ini dia mai dah banner ! mai pakat2 duk tgk mai :-



ape yg aku buat dgn perkataan simple ? aku pun mule mmbuka otak sastera aku ..
aku explain dgn ni , main hentam jek kalo2 boleh .. boleh lahh haha ! 
so my words is :-

Semanis
Inti  
Memberi 
Penangan 
Lepat
Emak

dah hiperbola dah .. haha 
pape pon itu jek mampu ku perkatakan ..
kalau tak logik , bagi aku tayah fikir logik dah sbb ape aku belajar cos aku
ape aku buat dah kire logik HAHA ! (kidding)
so the special person i will tag is ..

tagged ! -:
yang ke empat ! aku nak tag 4 org tapi dy suruh tige je ..
sorry lah dear sape yg aku tak tag .. tape yg mane kenal sape 
orang aku tak tag sila tag dy ye ? hehe...

p/s : klik banner if nk thu perkre lbih lnjut then ,
       due date is 31st march 2011 not 2012 or anything else oke ! hehe