Followers

sayang atau tidak?????????????????

waah! lame dah aku ta post entri baru dalam blog... nieyh.. kali nieyh tade pape yg menarik untuk aku cerita kan cume.. semua cerita poyo.. aku sekali lagi di permainkan ke? hoho.. tah ler aku tataw nak describe ape sudah diri ku nieyh yang sering kali kecewa dalam satu hubungan yang di panggil cinta?.. CINTA??? entah lah aku pun tataw na cakap macam mane lagi.. sekarang aku ibarat seorang insan yang lemah dan aku terase aku ta patut jadi seorang yang tabah.. aku ingi sekali menjauh kan diri dengan setiap insan yang bernama lelaki.. huwa! giller macam lirik lagu kopratasa lah pulak... tapi aku terfikir yang aku amat sayangkan die.. tpi kenapa mudah sgt bg nye mngta kan bahawa pintu hati nyer tertutup untuk aku? adekah die ade orang lain? malah kejam.. sikit pun tidak mahu dengar penjelasan, mahupun rayuan luahan hatiku ini. aku masih lagi buleh bersabar kalau aku masih lagi layak berade di muka bumi ini.. tapi ape akan jadi kalau aku ta mampu na maafkan dy satu ari nanti? ade jawapan ta???? hubungan yang hampir 3bulan bukan lagi pape untuk dy kah? aku pelik sgt dgn dy.. pe mampu aku nyata kan aku teramat menyayangi dy sepenuh hati aku.. harap dy mampu berlembut hati gn aku tapi bukan berkeras lagi..pless kamoo.. sy syg awak ukeyh....... kiter jumpe di len blog k daa!

2 comments:

Anonymous said...

sba lah.. ader hikmah.
byk lg bende pntg ko kne kejar

Zyra Iyah said...

ye bek lah tp sape gerangan ko?