Followers

my story 4 today

hari neyh bufday sumone yg amat aku care.. tapi syg aku tataw dy care dengan aku atau ta? ukeyh kalu awak bace sila lah jelaskan persoalan yang bermain di fikiran aku.. Aku mulakan hari ini dengan dunia ku iaitu bekerja.. Tapi hari ni aku bekerja sehingga pukul 5 petang.. office hour ukeyh.. hahaha! pagi2 lagi aku dah mule buat muke malas.. dengan care malas mmg kaunter aku tade sale hari ini.. hahah! gile aku ni mendoakan aje lah pulak.. takut yek ta lepas target... niat hati tamo kacu bufday boy tuh.. tapi aku gahkan jugak text mornig just 4 the wish... tapi sayangnye tade respon.. ukeyh dah bese.. ta bagun tido lagi kut... aku senyapkan je menanti dy text aku... dari selera na makan tengah hari dtg terus aku ta mkn.. then senyap yek lah... aku kuatkan hati.. dengan memujuk.. "dy na hepy kut, dy hepy tanpe aku di sisi.." tetibe hati aku mule tersentap dan mengingati lirik lagu 6xtseen. na nges aje... tapi aku tabah memnyibukkan diri dengan menulis tah pape je aku tulis aku un tataw.. walaupun hati tgh sebak menahan sedih sambil menanti bufday boy tuh text aku just be strong.. lately aku mengharapkan dy text aku n say... "hye sSAYANG.." TAPI TADE... tekankan dengan mendalam sayang tuh.. aku masih lagi menanti dy memanggil aku sayang.. memanggil aku dengan manje.. o text say yg dy rindu , sayangkan au teramat sangat .. adekah aku akan dengar lagi sume tuh dari mulut dy dengan ikhlas? aku masih lagi tahan sebak.. tetibe ade cstmer memeranjatkan aku.. menambah sedih aku bila dy mengunakan ringtone lagu tanpa... mate aku merah sudah.. ingin berlinang air mate ni.. jum kiter layan sebentar... Lirik Lagu – Tanpa – Sixth Sense Resah yang ku Ubah dalam kata Melukiskan kesunyian Tanpa engkau aku tak mengerti Meski Pagi itu menatapi Akan sunyi tanpamu Menemani aku sepi Chorus : Tanpa.. Cintamu aku resah Tanpa.. Kasihmu aku hampa Tanpa.. Dirimu aku mati hohoo… Ulang 2x Kini benar-benarku rasakan Dalam benuk hatiku tanpamu Ku tak mengerti Takut Takut jauh dari dirimu Kan kau tinggalkan aku sendiri Tanpamu ku mati Hohoo… Resah yang ku Ubah dalam kata Melukiskan kesunyian Tanpa engkau aku tak mengerti hati yang sedih ku layan kan jugak dengan , menulis saje ape yang aku rase na tulis dalam kertas conteng ats drawer aku tuh.... partner aku pun sampai tapi macam bese dy akan memulau ke kaunter perfume sebelah.. hmm.. aku pun just diam kan aje.. tiba2 hati yang sedih ni aku hiburkan dengan lagu hey ladies... lagi sekaly jum kiter layan.. Hey Ladies
Rossa

Sudah kubilang jangan terlalu yakin
Mulut lelaki banyak juga tak jujur
Bila sakit hati wanita bisanya nangis

Sudah ku bilang jangan terlalu cinta
Kalau patah hati siapa mau nolong
Seperti langit dan matahari tak bersatu lagi

Hey ladies jangan mau di bilang lemah
Kita juga bisa menipu dan menduakan
Bila wanita sudah beraksi dunia hancur

Hey ladies sekarang cinta pakai otak
Jangan mau rugi hati dan juga rugi waktu
Bila dia merayumu ingat semuanya bohong

Memanglah tak semua laki-laki busuk
Namun ladies tetaplah harus waspada
Semogalah kita semua akhirnya
Mendapatkan cinta yang tulus

Sudah kubilang jangan terlalu yakin
Mulut lelaki banyak juga tak jujur
Bila sakit hati wanita bisanya nangis

hafal lah pulak dengan lirik lagu tuh.. hmm.. maybe aku ni penah obses dengan lagu tuh kut.. tapi sekarang aku obses dengan lagu yang penah 2 tahun lepas aku minat kut.. sehinggakan aku penah nyanyikan untk driku dan ex bf aku.. tapi susah na cari orang yang mampu menghargai kiter kan.. bilerlah aku apat rase semula kebhgiaan yang bufday boy tuh penah bg kat aku.. hmmm.. infact dalam phone aku sume lagu band tuh.. tapi aku lagi suke versi akustik sedap kut dengar... jum layan bersame.... then for bufday boy tuh lagu2 dygta ni khas untuk awak.. harap awak mngerti.. Maafkan oleh: Dygta Kasih maafkan aku Tiada inginku melukaimu Dan kini kau tinggalkan aku Hanya dalam hatiku Kuungkap semua penyesalanku Kini kuingin disisimu Reff: Bila kumasih di hatimu Simpan cintaku Kembalilah untukku Kuingin selalu di sisimu Maafkanlah aku, kasih awak2 sy syg awak sgt tlgla tepati janji yang penah di ugkapkan satu detik ketika kamu menginginkan ku menjadi temanmu,,, buktikan kamu mampu menunaikan janji itu.. please ukeyh... itu sajeh k daa!

No comments: