Followers

CORETAN petang JUMAAT

Hari ni hari yang ketiga aku seorang handle semua kerja .
Walaupun agak bosan tapi , bestlah jugak ...
Yelah tak duduk sekali bekerja dengan manager yang sombong sangat..
Even aku ni ass dia , tak boleh ke dia tunjukkan satu contoh yang baik terhadap
pekerja bawahan dia ?

Big boss okay .. aku boleh duk gelak2 dengan dia lagi cume manager
yang ada sombong sikit..
jam pun genap tunjukkan pukul 5.40 p.m ...
bosanlah jugak menanti pukul 7 petang ..
tapi kebiasaan aku akan keluar dari office awal.
malas aku duduk lelame.. seorang diri..
sejuk jek rase.
Tadi manager aku cakap dia nak balik office balik petang ni.
Macam tak balik lagi je.
yelah dah kul berapa dah ni..
Call aku pun still aku dgr background yang bising..

Hari ni sepatutnya tarikh terakhir collect the salary..
Tapi gaji aku tak masuk lagi.. kenapa lah kan ?
sedih gase ...
dah sebulan lebih kerja..
macam ni pulak company ni tidak menepati tarikh yang sepatutnya untuk staff..
Tahulah aku ni belum confirm staff lagi tapi tak elok lah kan ?
Ni mesti bahagian kewangan yang buat kerja lambat..

Makin hari aku makin kusut pulak rasa..
Nak fikir macam2 hari dah makin dekat satu apa pun aku tak ready lagi ..
Kalau lah aku boleh siapkan semua sebelum hujung bulan ni alhamdulillah.
Tapi bakalnye buat endah tak endah jek.
Tu lah orang kalau suka sangat menangguh kerjakan ?
kadangkala aku marah pun die buat tak tahu jek ..
Yelah kalau dia jek betol aku ni semuanya salahkan ??

No comments: