Followers

LAGU FEVERET SI DEAR KALAU NAK KAROK !


Ketulusan senyumanmu 
Mengundangi sesuatu 
Sukar untuk ku gambarkan 
Kedalam bentuk kata-kata

Kekuatan sandaranku 
Ku dirikan masa lalu 
Luruh bagai dedaunan 
Dikala hujan angin datang

Merembasi 
berkali diri bertanya 
Siapakah gerangan kau sebenarnya

AKu yang semalam 
Selalu berkata 
Tunjukkan diri pemilik jiwa

Sucikan seberkas dosa 
Bisa mengenaliku 
Bisa terima diriku seadanya

Dan aku tahu 
keterlanjuran ucapanku 
Selamanya ini yang menghantu 
Diriku dari mendekatimu 
Kekasihku

Ku tahu 
Pengalaman yang sebegitu 
Maksudku tindakanku dahulu 
Mungkin akan jauhkan dirimu Kekasihku

Oh dariku 
Dari hati yang memerlukanmu

Kekuatan sandaranku 
Ku dirikan masa lalu 
Luruh bagai dedaunan 
Dikala hujan angin datang

erk , akceli ahh .. haha
lagu ni aku minat.. mmg minat . sbb aku minat zamani .
aku nyanyikan dulu tok si dear aku tuh ..
at last setiap kali karok mesty dy pilih lagu tuh ..
best gak gase hehe ..
sbb aku dapat nyanyi sekali ..


p/s : kalu korang nak layan sila lah . pause dulu lagu numb aku tuh yek ?? hehe 

No comments: