Followers

KeLaKuAn PeLiK kAmI KaLaU tEnGaH giLe (^_-")

Di saat petang yg tak bape yg nak indah , erk ! aku baru lepas marah adik sedare aku sebab ..
tetttt !!!!!!!!!!!!!

.::: dy telah membuat mate ku bagai nak pecah::...

tapi takpe bukan itu yang aku ingin memperkatakan di sini .. wahahahah :)

sebenarnya , ini adalah entry mengenai aku dan kakak aku cik zaza , erk !
ceritanye begini .. :-

aku : erk ! jum kita mandy bersama , dah 15 tahun kita tak mandy bersame ...
zaza : I dah mandy you ! HAHA ;) (erk ! dy gelak lagik kuat darik aku )
aku : oke , aku ingat ko nak cakap , "ko ni dah kenapa ? gile ke sewel tetibe ajak aku mandi sesame"

tapi lain lak dy bagi jawapan ..
gile kentang dak ni HAHA ;)
memang ini lah kami .. dah macam tajuk lagu dah ayat aku tu . wahahahha!

aku ni kalau takde dy hidup dalam umh ni pasti bosan ..
kalau dy ade baru de feel sikit yelah suke nyakat dy ..
teman tido sebilik , sebantal lagi (tapi tu kalau bantal salah satu antara kami kene curik dek abang aku )
weh! ape aku merepek meraban ni .. takpe kite jumpe  di lain entry tapi ni aku kasi pekena ko tgk muke pelik
akk aku tu .. aku curik darik bolog dye yg dy suke mngarut macam mana aku buat ni HAHA ;)

erk ! ini lah dy .. haha pelikkan muke dy ketika pelik ?? HAHA ;)

2 comments:

Rie said...

tnjk aa skali muke plik ko...haha...

mook said...

di entry akan dtg insyaALLAH haha ;)