Followers

blair witch . blair witch .. (^_^")

entry kali neyh ku letak dan tekankan tentang blair witch...
ape yg tertulis di tenet ttg blair witch adelah mengenai ahli sihir jaat..
tapi aku lbh gemar men-tagkan itu adelah nenek kebayan yang tade aty perot kut...

aku ta rase kejam kut tag tuh.. tapi aku rase mcm dengki jek.. huhu.. lalalala
hm...knp topik blair witch d jadikn sbgai tajuk besar dlm entry aku kali neyh???
ini kerana,,,,,,,
aku telah di kusutkan oleh blair witch yg bertahi lalat..
huhu.. taleyh bla itu manusia..
dy berjaye mencuba buat aku separuh gila sekarang..
adeh~wahai manusia sila lah menjadi seorang berhti perut di kalangan manusia lain..

itu adelah satu kelompok yang bakal memberi impak yg besar pade khdupan aku sekarang....
satu lagik blair witch juga memberi masalah..
ta serik2 lagik itu perempuan.. weyt knp dgn ko neyh...
ehem2~poyo lah kamoo.. byr tenet mahal2 sebulan semate2 nak post entry kutuk orang yang dah mls na lyn ko..
weyt blog ko tuh ta lawa langsung ukeyh.. sgt2 ta.. aku yang budak sastera+seni neyh pun terase jelik
nak masuk blog ko.. ko adelah antare blogger yg ta kreatif tul.. huhuh,...
lalalalal~ ops.. terlebih sudah.... hahahah~

tp ape bule buat aty kuh sakit setiap kali dy mencarut di blog sendry mengutuk kami adik beradik..
weyt ko bakal2 menghancurkan anak negeri ko sendiry yg dtg di negry aku mencari rezeki di sini..
jgn sampai ade yg pndg ko adelah seorang perempuan muke tembok yg tade perasaan malu dn tersgt perasan..
weyt kalu ko rase diri ko dah ckup bgus dn lawa  tuh sory lah..
aku akn mule terase ingin gelak setiap kali tengok muke ko..
huu.. suker kan jual muke sendry di blog ..
itu menmpakkn lagi dri ko tuh seorang yang tade perasaan malu un..
hmm.. dah kener sound un ta serik2 lagik.. weyt trun sini meyh 
kiter berjumpe tgk sape yg berani saper yg takut.. kalu setakat na kutuk org di blog 
budak kecik un buleh babe....
bukan itu sahaja... ko yg sepatutnyer di tag budak hingusan.. huhu


okeyh that's it aku dah puas huu laalal~

No comments: