Followers

aku di tag,,,oleh kakak ku sendry

1. Thanks & Link the person that gave you the Lembu. `HUHU~ tengs yek lah pade zaza yg bg lembu .. huhu tader lawa mne pun.. huhu~ 2. Bagi balik wasiat ni kat 7 blogger yg paling aktif adeh 7 kee,,, taleyh bla ner aku nak tangkap 7 blogger neyh... lynkn je.. syazwani (huhu pepandai lah kamoo) izzatul fazlin ( ak bru cube na tag ko) matt (huhu tader wasiat) amirul ( di sbbkn anda follow blog sy anda di tag ukeyh) fazly azali ( anda terpilih tahniah ye,, so rerajin lah memahaminyer) zaiasraf( huhu sbb anda adlh pengiat blog yg setia anda di tag) zuhairi( ^_^") * kpd yg telah di tag sila jwb yee.. 3. Bagitahu diorang ni yang diorang ni dapat wasiat dari orang kaya kg. sepening lalat. HAHAHA~ Giller ade ke kg sepening lalat? huhu.. knl pun ta.. tahu lg lerh.. huhu~ 4. Cerita 3 perkara apa yang anda selalu buat sambil tengok tv. hmm...- mkn, -text, n then - termenung.. huhu... soo itu sbb aku takan penah fhm ape citer yg aku tgk.. huhu... 5. Bagitahu 3 makanan pelik yang pernah anda makan. -tah aku tattaw ade ke ta aku mkn bnde pelik gase nyer tader.. 6. Cube bagitahu berape orang dah kawan anda kat FB. 487 jek pun ta ramai.. huhu~ 7. macam mane korang jumpe spouse korang or pakwe or makwe. ~ no komen lah..huhu.. tade yg bule d citerkan huhu~ P/S : GELAK3 aku 1st tym wat bende alah ini....

No comments: