Followers

hidup akueh bermasalah

huwa! dah lame ta post blog neyh. tapi tape akueh kembali dengan cerita yang agak panas lagi sensasi huhu.. kisah bermla ketika akueh ingin melangkah ke tempat kerja. dalam keta neyh.. tiba-tiba hp akueh berbunyi macam ta makan sebulan je akueh rase hp akueh tuh biler dengar bunyi nyer.haha! aku dapat text dari num tutttt.... ta perlu di siarkan tak elok untuk kesihatan tuh haha!!.. tapi num tuh aku kenal walaupun aku ta save dalam hp akueh.. di kepala masih ingat.. num pempuan yg akueh ta suke hati akueh mula panas .. shit! sape pula bg num baru akueh neyh.. buduh sengal.. ahaha.. yang bestnyee dy ingat aku adik2 dy buduh sgt ta dapt tangkap yang dy text akueh.. na nyamar jadi kazen2 neyh pahal? ta men lah.. soo sini akueh ingin menyatakan.. blog neyh aku yang punyer soo akueh bule buat pe akueh suker keyh.. kao ta suke bule bla la weyh.. bukan akueh nyusahkan kao un wart blog neyh.. buduh jek lah kao pempuan.. hmm. second story. akueh mule membenci seseorag semule.. haha.. sory my dear.. u r too much akueh taley na bg muker lagi dengan kao. soo akueh mmg takan maafkan kao lagi la nampaknyee pas neyh.. sory eh? kptusan muktmad.. akuh un tataw nape kao minta maaf then kao sakit an hati akueh ta gune seyh kao minta maaf dgn akueh tade hasil un.. hmm.. alh. akueh un tataw na buat aper dgn blog neyh nanti akueh tambah dgn post baru k daaa p/s : kao faham ape akueh cakap keyh.. kalu kao ta phm g masuk tadika lek ta layak kao kat sbp seyh!

2 comments:

Anonymous said...

hmmm.
baik dibls baik.
JAHAT dibls JAHAT.
itu je yg ak boleh cmment

Zyra Iyah said...

knp ko ckp gtuh pulak ?